IM

assalamualaikum......k malas nk bermadah ape2 just simple je aku nk cerita. aku memang ego k dari dulu since aku couple dgn dia but hati aku keras mls nk pujuk dia. smpai dia pujuk aku, baru aku cool. but now, aku sendiri ego, aku sendiri kne mintak maaf yeah memang patut. kkdang aku nangis sbb trkenangkn dia bnyk brsabar dgn aku, but aku tak appreciated ape yg dia buat kt aku tu yg buat aku ni rase mcm USELESS. padahal lagi 1 hari our anniversary yg ke 1 tahun 11 bulan. aku still tak nmpk kat diri aku ni kenapa aku jd trlalu ego. and yeah dia bnyk kali suruh aku ubah control ego aku ni. aku memang nk cuba tapi ntahlah aku ni jenis yg degil kot. setiap kali aku perlukan dia, dia pulak busy study. takkn aku nk 'gesel2' kat dia just nk prhatian. NO !!! sbb aku mcm ni bile dgn dia. so aku dah trbiasa mcm tu dgn dia since kenal dlu. dia kena aku sgt. makin nk dkt 2 tahun ni k makin bnyk dugaan weyh tu pun disebabkan aku. k mls nk taip sbb bnyk sgt aku nk luahkn. aku luahkn kt sni pun bile aku bosan jee aku baca balik ape yg aku tulis, and aku imbau balik psl kitorg gaduh mcm mne, brcinta mcm mne blablabla. CINTA KALAU TAK GADUH TAK SAH kbai

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

0 comments:

Post a Comment