hungry............full

tadi makan kat MB aku order chicken-A-licious with french fries and coeslaw, my mum pulak order porridge and french fries (diet lah katekan) bile aku dah habiskn 1 pinggan, dah my mum pulak sruh habiskan bubur dia and french fries >< tambah lg dengan milo and ice lemon tea. masa tu aku sebatlah semua sampai habis !!! bila minum milo tu alahai perut janganlah kau meletop :( tiba2 aku rase nk muntah bile tgh minum air milo smbil brjalan. cepat2 aku masukkn air milo tu dlm rubbish dengan muke selamba aku cakap 'ohh full full full !!!' lantak ah org nk ckp ape pikir psl perut aku je. actually aku nk mkn kt situ pun malu kot sbb ade org tgh buat advertisment kt situ brrr org nk order pun susah asik dgr suara kau je wahai perempuan =.,= mesti aku masuk tv iklan marrybrown HAHAHAHA camyeyeje

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

0 comments:

Post a Comment