SHOCKED !!!

tahu tak harini hari yg paling malang bg aku. lepas aku balik dari class motor, tiba2 my mum amik. dia bawak aku kat JAIM. aku pun tanyelah knape, dia kate dia nak nikah. aku terus trsentap and jantung aku pun brdegup laju & aku berpeluh giler2. aku ni mimpi ke ape ==' then aku cakaplah mane uncle yg nk nikah tu? my mum tnjukkn. then aku dgn dia pun brjumpe, dia snyum2 kat aku. aku tak pandang lansung prgi mampos. at least bagitahu aku weh !!! aku hampir nk menangis tadi and kaki dah tak bermaya dah. dia ajak aku lunch, aku diam je tak ckp pun. my mum tanye aku diam je, lantaklah nk pikir aku ni ape, salah kau jugak. lepas lunch je, aku jalan dgn uncle tu and my mum, dorang siap bole pegang tangan perghh lagi aku hangin !!! dalam hati aku cakap 'kau tak pernah buat benda tu kat abah dulu' brulang2 kali aku cakap benda tu dlm hati. then uncle tu panggil aku, and dia bisik kat aku. he asked me 'can you take me as your father?' aku dgn keadaan terpaksa, aku cakap YA SURE sambil tu aku tahan air mata aku. aku teringat kat arwah abah, dlm fikiran aku asyik abah jee klau lah abah ade lagi :') takpe ujian Allah kan. aku dgn sendirinye trpaksa senyum buat2 happy depan uncle tu. aku sebenarnye tak bole terima dia. aku tak kenal dia lansung !!! lepastu, aku prgi toilet, aku try call gf aku, dia pulak tak jawab, sebab time tu aku memang perlukn dia sgt2 !!!! dia tempat mngadu aku, dia pulak tak jawab call sbb tgh mandi. its ok mummy. then aku call farid my bff, aku cerita smue pasal tadi tu. dia sruh aku sabar smue dia bg aku smangat, yeah dia and gf aku memang aku perlukn sgt2 time tu. lepastu, uncle tu try nk ckp dgn aku, nk buat baik dgn aku. aku tak layan lansung, aku tak bole tengok muke dia lansung !!! hati aku ni tadi just nk abah jee. klau Allah bg peluang utk abah hidup semula, aku memang nk dduk dengan abah je :'( yee memang smue org pernah rase mak korang kawin lagi. tapi bagi aku, benda tu aku memang tak bole terima !!! sebab aku dah terlalu rapat dengan arwah abah :'( dia tak same lansung mcm abah !!!! abah baik selalu ajak brdoa lepas solat supaya kite masuk syurga same2 kan abah :')  aku rindu abah :'( klau bole, aku nk Allah tarik nyawa aku cepat2, aku nk jumpe abah terus !!! aku tak bole hidup mcm ni lagi. aku betul2 down !!!! aku tahu abah sekarang tengah tengok aku, time dia hidup lagi, bile aku nangis, dia hug aku dia tenangkn aku. tapi dia dah takde, aku tahu roh dia selalu temankn aku bile aku nangis, aku dpt rase abah always ade dgn aku. AKU NAK ABAH...AKU NAK ABAH...AKU NAK ABAH...temankn adik ye <3 i will love u till jannah <3

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

0 comments:

Post a Comment